Duygu99 Kizlar 10 haftalık hamileyim ve progestan ilaç kullaniyorum vajinal yolla. Bazen sağ kalca da bazen sol kalca da ağrı oluyor bu normal mi bilgisi olan bilgilendirir mi lütfen?
elifhd Duygu99 bende kullandım ilk zmanlar bence agrı başka bişeydendir öyle bir yan etkisini görmedim akıntım çok oluyordu doktor normal demişti onada
Tstnptt Duygu99 17. Haftadayım 2 3 haftadır ağrı bende de var cnm ilacıda 12. Haftaya kadar kullandım ama onunla ilgisi yok bu ağrının
Duygu99 elifhd bende 5.haftamda kullandım birseyim olmuyordu o sıralar ama bu sefer ilacı taktıktan sonra ağrılarım başlıyo sanki ama bilemedim hamilelikten kaynaklıdır heralde
17062013 Ağrı normalde de oluyor bende içiyodum bıraktım ama hala arada ağrı oluyor temizlik yaptığım günler özellikle
Duygu99 Tstnptt hmm anladım 5.haftamda da kullanmıştım o sıralar bişeyim yoktu şimdi olunca biraz ona bağladım ama teşekkürler canim