Hilal34 Neclara ben suni sancı aldım. 37 haftalık doğum yapmak zorunda kaldım bebeğimin kalp atışları normal değildi .
arzu_glyprk Nurak şuanlık bi zorluk yaşamadım epidural takıldı o acıttı onun dışında sancılar henüz şiddetli değil 🙏
Wonderanne arzu_glyprk sanciyi kesip suyu patlattiklarinda gerçek sancılar ve büyük sancılar geliyor birçok doğum hikayesinde öyle okudum
Wonderanne arzu_glyprk açılma 5 6 oldu mu patlatıyorlar galiba eğer açılma olmazsa sanciyi kesip keseyi de patlatabilirler
Wonderanne arzu_glyprk evet o yüzden gebelere evde kalabildigikiz kadar kalın çok büyük bir sorun olmadığı sürece diyorum hastanede beklemek çok zor
arzu_glyprk Wonderanne ben mecbur kaldım yatışım yapıldı :( yemek bile yedirmiyorlar doğru düzgün uyku desen imkansız umarım çabucak geçer
Wonderanne arzu_glyprk insaAllah çabuk geçer bacım mecburiyet zor Rabbim kurtarsın bildiğin bütün duaları oku yatma kalk yürü gez merdiven in cik comel kalk