Merhaba Bursa’da doğum yapmış olan arkadaşlarım bana yardımcı olabilirler mi ? Doğumuma iki hafta kaldı Nisan 16-17 gibi kısmetse Cenk AŞKALLİ doktorum pembe mavi ve jimer hastanesi arasında kararsızım hizmet yeni doğan yoğun bakım açıcısından doğum yapan veya duyum alan var mı corona virüs olduğu için çok şüpheciyim doktorum ikisininde aynı seviyede risksiz ve iyi hastaneler olduğunu söyledi bilgisi olanlar yardımcı olabilirler mi rica etsem bu arada 38. Haftada doğum yapacağım sezeryan ile inşallah ve bazı rahatsızlıklarım var astım bronşit yüksek tansiyon ve şeker gibi doktorum ayrıca akciğer embolisinden de şüphelenmişti ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 🥰