Aybarss Kızlar ara ara kasık ve belime ince ağrılar giriyor normal mi ilk gebelik olduğu için pek bilgim yok tedirginim 😐 (5.hafta)
nby Aybarss benim hamileligimin ilk haftalarindan başlayıp 3 ay sürdü sürekli ağrım vardı yerleşme ve rahim buyume ağrısı dendi. Oyuzden böyle duyunca normal oldugunu düşünüyorum ☺️ inşallah sıkıntınız olmaz dinlenin sürekli
Aybarss nby ay inşallah normaldir tedavi ile olduğu için korku var hep 🙏🏼 Teşekkür ederim canım benim 😇
Elifdoan Aybarss kanama veya akintini takip et kuzum ağrılar normal kahverengi veya kırmızı akıntı gelirse o zaman mutlaka doktora git.
Aybarss Elifdoan şuan hani renkli akıntım yok şükür kuzum normal az az gelen akıntı var teşekkür ederim canım 🙏🏼☺️
Neroll Leke gelirse telaş yapıp korkmayın yerleşme kanaması olduğunu söylüyorlar genelde . Bu haftalar da da kalp atışı falan duyulmuyor . Ama kendiniizi bi kaç hafta yormayın lütfen daha çok minik size bağlanmasına izin verin iş güç yapmayın yorulmayın .
nlycltk Neroll benim 3 4 gündür kahverengi lekenme oluyor ya normal midir sizce adet günüme göre tam 5 haftalık
Elifdoan nlycltk riske atma doktoruna danış bence, bende 9 haftalıkken sadece sabah biraz kahve leke geldi hemen doktorumu aradım gel bakalım mutlaka dedi progestan hapı başladı. Düşük olmadan doktoruna danış bence ihmal edilecek bir olay değil
nlycltk Elifdoan doktorum şehirde ilçede yaşıyorum hamile olduğumu öğrenince aradım progestan kullanıyorum zaten geçen ayda kimyasal gebelik geçirmiştim ama o zaman hiç böle leke olmamıştı doğrusu leke geldi bi kaç saat sonra da kanamam başlamıştı