Niglebsatrkep Kızlar hamileliğinin ilk haftasında rahim içinde kanama alanı olup iyilesenler varmı? Varsa kaçıncı haftada gecti
CerenSelvi Niglebsatrkep bende olmuştu. Özelde doktora gitmiştim 6. Haftamda beni çok panik yapmıştı. 3 gün yat dedi. Dikkat ettim o günler. 3. Gün devlete gittim öyle bir şey görünmüyor dedi.
Sulegorkemakyol Niglebsatrkep ben 27inci haftaya kadar yaşadım rahimde kanama şu anda bir sıkıntı kalmadı Allahıma şükür zamanla küçülüğü ve yok oluyo bu süreçte doktorun ne söylüyorsa onlara harfiyen uy verdiği ilaçları aksatmadan nasıl diyorsa kullan Allahın izniyle seninkide düzelir inşllah sağlıkla alırsın kucagına bebeğini
seyydac 12..haftada kanama alanı olmuştu progestan ve proluton iğne verildi evde sürekli yattım azalma olmayınca yatış verdi doktorum 2 gün yattık hastane de çok şükür geçti. Şuan 28 haftalıgız.
Niglebsatrkep seyydac 8 hastalığım şuan 6 haftadan beri var hatta biraz büyümüş 13. Haftaya kadar geçmesi lazım dedi doktor. Bebegin gelişimi iyi diyor ama kanama alanı da kurulmuyor allah yardimcim olsun hepimizin
Nefesliva 5 haftalıklen kanama alanı vardı 6 haftalıkken küçülmüştü 7 haftalığım gitmedim haftaya gidicem
Sabrszanne3535 6 haftada kanama alanım vardı 12. Haftada geçti bol bol dinlendim hiç hareket etmedim progestan vermisti doktorum onu kulla ndim su an 27 haftaligiz 😇
Gekon1710 İki sefer hastanede yattım özele gittik en sonunda iyi bir doktora o dedi yırtılma var kanama devam ediyor dedi geçer mi bilmiyorum haftaya gidicem inşallah sizinde geçer
Dlktpl Gecen Cuma kanama gecırdım dun kontrole gıttım kanama alanı aynı dıruyomus korkuyrm raporluyum yatıyorum ıns gecer. Bıran once