Melismise Arkadaslar suan yazarken bile cok zorlanıyomm başım cok kötü agrıyo ne iyi gelir gebelikten dolayı ilaçta alamıyorum
sympapatya Melismise geçmiş olsun öncelikle. evinde var mı bilmiyorum ama yoksa da aklında bulunsun nane yağı iyi geliyor. benim migrenim var tuttuğu zaman onunla masaj yapıp tülbentle sariyorum başımı geçiyor ağrı 😊
ags Melismise benim de uzun süreler ağrıyor. Hatta dün geceden beri hala geçmedi. Öncesinde migrenim vardı fakat şuan kas ağrısıyla beraber baş ağrısı. Biraz masaj ve banyo rahatlatıyor. Geçirmese de birkaç saat dinlendiriyor. Çok geçmiş olsun size de
ozgeya Melismise Nane yağı varsa nane yağı ile masaj,yoksa limon kolonyası ile masaj hafifletir.Gebelikte parol ya da minoset içiliyor,doktorunuza danışın isterseniz.
Deletedmom210 Ensenize soguk komplesk uygulayın buz torbasını sarın ince bişeye ensenize koyun cok iyi gelir
ags Melismise Deletedmom210 bakın bu da çok iyi geliyor. Üzerine de bir duş. Çok rahatlatıyor. Tamamen geçirmese de uyuyabilecek hale geliyorsunuz.
ags Melismise ah ah aynıyız şuan benimki tahammül edilebilecek seviyeye indi. Şifa olsun size de inşaallah, geçmiş olsun
CananAkdag Melismise evet nane yağı ile masaj yoksa karanlık bir yere gidip uyuöaya çalışmalısın ve parol kullanabilirsin
TheNewMom Canım ayak parmaklarına ve parmakların altına viks sür masaj yap orası baş noktasına denk geliyormuş ben de ayağımı çok üşüttüğümde başım ağrır ordan biliyorum
Muberraonur Melismise doktorlar hamilelere parol verebiliyor ben kaç kere içtim serumunu bile yemiştim ağrıdan
Nilaydogan Komik gelebilir ama ben çok şiddetli başım ağrıdığında baş parmakla işaret parmağının arasına masaj yapıyorum canımı acıtarak yapıyorum geçiyor psikolojik de olabilir tabi ama dene eşine yaptır biraz acısın canın
Aliss_36 Melismise Canım benim migrenim var, ama çok şükür ki magnorm yani magnezyum ilacından sonra geçti günde 1 tane füzenliy olarak içiyorum, Rabbim şifa versin