Meli12 Buqn dogum yaptım sezeryanla bebekte solunm sıkıntısı cıktı akcqerlerınde prblm var dedı doktor bole olup duzelen varmı
Kizimmmm Meli12 ben de haftaya isteğe bağlı sezaryen olcam. Rabbim evladınıza sağlık versin inşallah.