Nuriay Gedonas17 bence vardir çunki pembe cikmir testin kendi çizgisi gibi degil bence var Ama yarin ilk idrarla yapin ve saate bakin 10 dakika içinde cikiyorsa vardir muhakkak
minikmucizem1_ Gedonas17 çıkmış işte canm olmasa niye çıksın ki testi adetin bi kaç geçtikten sonra tekrarla koyulaşır inş canım 🤭
Mekamu Daha testi görmeden, kaç dk beklediğini bilmeden hamilesin diyenleri hiç anlamıyorum.. Zaten kan testi vericem demişsiniz, Allah gönlünüze göre versin 🙏🏻
Kbrkrtt Merhaba canım. Bizde 1 yıl istedik nerdeyse her ay test yapıyodum ha çıktı ha çıkacak diye. Sonra bi gün tekrar test yaptım ve bekledim bi 5 10 dakika çıkmadı aman nasılsa yok dedim bıraktım eşimle sahile gittik. Sabah uyandığımz da eşim rüyasında bebeğimiz olduğunu görmüş gidip teste baktım ve ikinci çizgiyi gördüm 🤭 tabi kimyasal gebelikle sonuçlandı o ama 6 ay sonra tekrar nasip etti Rabbim🙏 şuan 4 aylığız inşallah bir oğlum olucak.Ve eminim ki sende hamilesin hiç bekleme git kan tahlili yaptır 😊 hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Allah😘
Gedonas17 Kbrkrtt bende bir keresinde adete 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıkmıştı sonra kinyasal gebelik oldu 4 ay sonea hamile olduğumu öğrenmiştim. Şimdi oğlum 17 aylık bu süprz oldu belirsizlik çok kötü bişey adet olmadım testte sonradan böyle çıkınca kafam iyixe karıştı sağlık ocağına da gidrym diyorum da bu hastalıktan dolayı korkuyorum
Gedonas17 Aheahe 1 tane oğlum var elhamdülillah Rabbim hrrkese nasip etsin. Kaza kurbanı oldu sanırım😁