sndsk Çok kötü bel ağrım var ayakta da kalmadım fazla ama bu ara bi arttı gibi normal mi ağırlaşıyoruz ondan mi oluyor ki
Mucizebebegim3 Al bendende okadar ..Ama bem cok is yaptm dunden beri agir is olmasada ayakdaydim hep ondam oldu ama erken dogum riski olur mu diye korkdm suan bel agrmdan
Kbr-8086 Benimde bugün başladı 33+5 teyim bende sanki adet ağrısı gibi kasiklarimdan belime vuran bir ağrı ara ara oluyor ama yengem normal son ay ağrıların başlar artık dedi o yüzden evham yapmamaya çalışıyorum