Esryk Merhaba bayanlar tedbir amaçlı çantamıza benek maması koyacak mısınız hangi marka tercihiniz bir de yek kullanımlık sıvı mamalar hakkında bilginiz var mı hipp markanın var mesela ama içerik olarak bilmiyorum
CananAkdag Esryk eğer özel hastanede doğuracaksan hastanede mama var onlar veriyor devlet ise bilmiyorum veriliyor mu canım aptamil veriyorlarmış galiba hastanede ama biz yeğenime sma almıştık bizim bebişe bilmiyorum bende daha hangi mamayı alırız
Esryk gzdee65 gerçekten içeriği temiz mama ilk etapta lazım yeni doğan sarılığı olmasın diye ama hangisini almalı hiç fikrim yok ilk bebeğimde vermedim 3 gün küvetse kaldı sonra sütüm vardı gerek kalmadı inşallah bunda da olur ama başında vereceğim bir iki
CananAkdag Esryk Bebek mamayıda kendi seçiyor aslında canım sma iyi diye biliyorum ama herkes aptamil kullanıyor bende bilemiyorum içine sinmiyor ise sen mamayı araştır karar ver yanına mama biberon al canım