Lugesya61 Evita hiç yokmus suan korkuyorsan durma bu beni ilgilendirmez ve ben bütün tedbirleri alıp gittim maskem eldivenimle onlrda eldiven bile yoktu sonuçları elime verdi hiç birsey söylrmedi bile
Lugesya61 Destkar teşekkür ederim hamilemisin ? Ben emindim ama geçiktirdim 1 ay ama dğşük tehlikesi günümüzde cok var diye arkadaşlar ısrar ettiler haklı olarak ama doktorlar cok insafsız
Destkar Lugesya61 evet hamileyim ama bit hafta sonra 2. Kez kan vermeye gideceğim tahmini 6-7 haftalıkken de kadın doğuma giderim o zamana kadar bir şey olmazsa eğer.Kanama koyu renk akıntı ağrı vs
Lugesya61 zeyzey95 özelde baktırdım doktor kan tesdi bir sürü birsey istedi onları devlette yaptırdım ve bu muamelelerle karsılastım
Lugesya61 DuhaninAnnesi aynen öyle ettim zaten dnegesizler de var iyilerde allah herkesi iyilerle karsılastırsın mevbur virüsle de olsa hayata tutunmaya calısıyoruz
Chocolateandcoffee Acele etmeyin şuan hastanelere acil olmadıkça gelmeyin diyorlar da bu süreç ne zaman bitecek bilmiyoruz ki nereye kadar erteleyeceğiz kontrollerimizi? Biz çok meraklıyız sanki şu ortamda hastaneye gitmeye 😠