Ervaackln Emine1002 Aynen zaten özeldeki hasta sayısıyla devletteki aynı olmadığı için ilginin öyle olması çok normal. İnşallah rabbim sağ Salim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip eder
Rananur Pnrr06 normal doğumu kaldırdılar beyhekimde canım sezeryan olacak gebelere bakıyorlar sadece yani normal doğum olacakları başka hastaneye yönlendiriyorlar
Yasemincaglar Merveerttrkkk merve hanım Merhaba! Coronodan dolayı doktorum ızıne ayrıldı ortada kaldı bende egıttım arastırmada dusunuyorum gelınımız ebe hemsıre orda yada evde dogum nezman dogum yaptınız acaba