gcmntmt14 Merhaba ciciş anneler Oğlum Toprak.Allahın izniyle birde kızım olucak.Aklımda Nehir veya Güneş var karar veremiyorum.İllaki uyumlu olucak diye bişe yok değişik fikirlerinize açığımm bana alternatif sunarmısınız.Şimdiden teşekkürler 🥰
Aydan95 gcmntmt14 bilmem siz begenir misiniz ama😊 ben moskovada yasiyorum kiz ismi olarak Sofia,Alisa, yada Meryem dusunuyorum😊
ECeren gcmntmt14 Ben Güneş taraftarıyım ☺️Biz de Luna koyacağız kızımıza ☺️Sağlıkla gelsin minişlerimiz.