1dem 33 haftalıgım canım ben 1 aydır gitmiyorum kontrole yarın gıdecem ınsallah. Yarın soracam bende dogum sekli nası olacak diye. Cok korkuyorum normal den ama bilmiyorum bu gıdısle sezeryan dusunebılirim ilk dogum olacak benim. Smdı den agrı sancı basladı