Ayy kızlar inşallah kısmet olursa bende kasım annesiyim 🙂) kan testi hcg’m henüz 600küsür çıktı. Dolayısıyla kese vs görülmedi. Çünkü minnak daha 😂 Dış gebelik mi gerçek gebelik mi belli değil henüz. 2gün sonra tekrar gideceğim insallah değerlerim yükselirse netleşecek. 🙂 inşallah bi terslik olmaz