BuketBdk Merhaba anneler, bebeğin kıyafetlerini ne zaman yıkadınız. Hastane çantası ne zaman yaptınız. Malum durumlardan ötürü home office çalışıyorum. Evde olduğum için ufak ufak başlıyım istedim. Sizce nasıl yapmalıyım?
Greyy90 BuketBdk ben şu an 30. Haftamdayım 32.de başlayacam ramazandan önce annem gelir yıkar ütüler çantamızı hazırlar kalır bi kenarda günler aşırı hızlı geçiyor vala nolur nolmaz hazır dursun
Nehir66 BuketBdk Merhaba! Canım bende 33+5 haftalık hamileyim geçen hafta bebeğimin kıyafetlerini yıkadım ütüledim 🥰bugün de hastane çantasını hazırladım ufak tefek şeyler kaldı koyacağım sadece 🧳 ne olur ne olmaz hazır olsa iyi oluyor 🙊bide iyice ağırlaşınca zorlanıyor insan o yüzden erkenden yapmak daha iyi🥰
Fbeetl Ne kadarlik hamilesiniz ? Ben 35. haftadayim yeni yikiyorum erken yikasaydim yine tozlanacakti bence 🤷🏼♀️
BuketBdk Fbeetl 30. Haftama girdim bugğn 30+1 im. Kıyafetleri dolabında ama ne zaman yıkamalıyım bilemedim.
EsraaMus Bende 33. Haftadayim yikamaya basladim kiyafetleri bugunde bir kismini utuledim ama daha yikanicak ve utulenecek var. Hemen yikamasi kurumasi utulemesi ugrastiyor.
BuketBdk Normalde kayınvalidem, görümcem ve annem hep birlikte yapıcaktık ama kayınvalidem ve görümcem Erzurumda. Annem burada ama ben evden çıkmıyorum annemide çıkarmak istemiyorum. Hazır evdeyken ufak ufak başlıyım istedim. :)