Unsalinn_Annesii Mryslny ben 19+4 deyim 4 kilo almışım 71 kiloyla hamile kaldım boyumda 168 sizin kilo ve boy kaç peki
Happpm Mryslny sıkma canını bende 12 kilo aldım 26 haftalıgım bebegim iyi olsunda tek sorun kilom olsun
Beklenenmucizem Mryslny 75 kg ile hamile kaldım boyum 1.75 Şuan 16+3 üz bugün tarttım kendimi sağlık ocağında 4 kg vermişim.
Mrv3dmr 169 boy 61 kilo ile hamile kaldım. 20+3 suan 72 kiloyum🤷🏻♀️ Öyle aman aman yemiyorum. Neden böyle oldu anlamadım. Umarım doğumdan sonra böyle kalmam🥺
htcbdk17 Mrv3dmr sizinle aynıyız bende ama ben 24+0 🥺 korkuyorum daha çok var Doğuma böyle giderse çok kilo alacağım. Sürekli hareketsiz evde olmak da cabası.
Mrv3dmr htcbdk17 Canım ben bu kiloların en büyük etkeninin ödem olduğunu düşünüyorum. Çünkü gerçekten öyle aman aman yemiyorum. Sen de benim gibi çok yememene rağmen aldıysan ödem olabilir:)
Bulutalazinannesi Bence takmayın bu kadar biraz dikkat edin yeter. Hızlı kilo almamızın sebebi hareketsizlik çünkü bi yere gidemiyoruz sürekli ye yat pozisyonundayız. Oğlum olmasa muhtemelen bende çok kilo alırdım onun sayesinde azcık hareket ediyorum. 25 haftalığım 7 kilo aldım.
Burcuyildiz Mryslny yemin ederim benimde öyleydi hedefim, bende 23 haftalığım tam 10 kilo :( çok yiyorum ama
htc-92 23+4 haftalığım bende durum -2 kilo. Almam gerekirken vermişim 57 ile hamile kaldım şimdi 55😂 ama bebeğin kilosu normal
Miniksusam93mr htc-92 ben de aldiysam 2 kilodur .surekli aktifim ondan mi almiyrm acaba. Bebegn da kilosu normal .
Tnskmn Mryslny bende max 12 alırım diyodum 29 oldum 9 kiloyu şimdiden aldım Allah tan 174 boyum varda belli olmuyor 61 le hamiş kaldım 70 oldum
Reyhancolakoglu 160 boyundayım 69 ile başladım 13 haftalığım bir kilo aldım iyimi acaba bilemiyorum çok kilo almaktan korkuyorum açıkçası 🙄 son aylar çok hızlı ilerlediği söleniyor çünkü