Arkadaşlar merhaba😊 Şuan gebeliğim 17+3 te. Doktorum detaylı ultrasona gir dedi. Aynı doktora giden başka arkadaşlarıma sordum gün olarak hatta ay olarak benden ilerde olmalarına rağmen detaylı ultrasonla ilgili hiç birşey söylememiş. Bebeğimde bir sorun var da bana mı söylemiyor acaba endişelenmeye başladım 😔