Emrine benimde geçen tsh olan 7 şlerde çıktı sağlık ocağı eşime demiş hemen hastaneye gitsin bebeğin zekaısnı etkiler demişler baya korktum geçen hemen kadın Doğuma gittim korkma bebeğin gayet iyi dedi dahiliye yönlendirdi gittim dedim bebeğimi etkiler mi korkma biraz yüksek ama ilaç kullanıcz dedi ilaç yazdı bir gün tam bir gün yarım içiyorum bir ay sonra gel bakalım dedi rabbim yardımcımız olsun sağ salim kucqğımıza sağlıkla alalım inşallah