Kizimmmm tatlım soğuk kahve soğuk çay tatlı bunların hepsi baş ağrının olmamasını sağlıyor 😊 sana kalmış hangısını ıstersen bacagındakı uyuşukluk gecınce yürümem gerekıyora komutla kendını cok agrın olmaz cok sık agrı kesıcı serum takıyorlar ne kadar cok yürürseno kadar cabuk toparlarsın ve kendıne gelıraın ben 22 ay once oğluma dogum yaptım epidural le ve ınan soyledıklerımın hepsını yaptım eve geldıgımde ablam yanımda olmasaydı herşeyi yapabılecek konumda idim 😊 haftaya bende doguma gırecegım nasipse inşallah ☺ korkma cok güzel bir duygu 🤗 bol bol yürüyüş ve soguk cay soguk kahve sütün içinde bol bol maltana tüket ☺