Sinem44 Benim bi sorum olacaktı 26 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini bi kaç gündür aşağıda hissediyorum benim gibi olan var mı acaba
Zagrozunannesi Sinem44 hep yer degıstırıyolar ondan olabılır🤗bende tekme attığında hem altta hem yan tarafta hıssedıyorum vurduğunda ıkı tarafa da vuruyo sanırım😍hareketlı olsunlarda nereye vuruyorlarsa vursunlar😂😂
Nurrrr Sinem44 hmm asagu diyincd orayı anladım cnm ama normal snrm haftanıza göre agırlasıyor ya bebiş 😉
Ngrbrs Benim bebeğim hep aşşağı vuruyo bebeğin duruş pozisyonuna göre dedi doktorum bebeğim malesef ters duruştaymış yüzü sırtıma baktığı için dönene kadar hissedersin dedi önemli olan hareket etmesi ve sağlıklı olmaları tabiki 🙏 yakında dönerler inşallahh☺
Esmmaa Bende 25+6 yım bende aşağıda hissediyorum, 5 gün önce kontrolüm olduğunda ayakları kasıklarımdaydı tersti yani bu yüzden olurmuş🤗 bazende sanki genital bölgemin içerisinden vuruyormuş gibi oluyor
Fatime Bende de daha çok aşağıda hisediyorum arada değişiyor dediğiniz gibi hareket etsinler de yeter bize 🌸🤗