Kızlar 24unde hamile olduğumu öğrendim 29unda kanamam başladı adet gibi değil ama var bugun hastaneye gittim beta 34.38 cikti kanamam hafif hafif var doktor çok ilgisiz biriydi hiçbirşey vermedi doğru düzgün konuşmadı bile 2. Oglumdada düşük tehlikem vardı kanamam olmadığı halde doktor bana progestan vermişti bugunde bana vermediği halde ben kendime aldım sizce icmelimiyim ?