Canım evet 1 gün de olsa hastanede bırakmak zor ama İnan Bebeğin için en sağlıklısı, Benim ablamın bebeği oldu oda bir gün kaldı zaten 3 saatte bir gidip süt sağıp veriyorsun bebeğini görüyorsun, kuzenimin kızı da aynı şekilde bir gün kaldı daha 40ı çıkmadı 🙂 Bebeğin sağlığı için İnan hiçbirşey olmuyor korkma vırt diye geçiyor 🙂 Işın altına yatırdıkları için hemen sarılığı düşüyor sonradan sıkıntı yaşamazsın