ayseakcura valla bir aydır haftada 300 gram alıyorum bebek de o kadar alıyor anlayamadık 😂 doktor da şüphelendi ama genetik olduğuna karar verdi. Şeker eşimde yok benimde ailede insülin sorunu var. Gebelik şekeri sınırda çıkmıştı yani şeker yüklemesi sonrası değerler normal ama ilk aç karnına verdiğim değer hamilelikte biraz sınır oluyormuş. O günden beri her gün şeker ölçümü yapıyorum bi yükseklik saptanmadı. Diyet yaptığım haftada bile bebek beslenmenin bir yolunu buluyor 😇