Demir Çatı kemiği dediğimiz yerin hareket ettiğimizde ağrıması normal mi kızlar? Sanki spor yapmışımda eklem ağrısı çekiyormuşum gibi.Ama sadece hareket ettiğimde.Son haftalarda olur diye okumuştum,bu haftalarda normal mi,yaşayan var mı?
esenguler Demir Merhaba Ben 29. Haftamda çatı ağrısı çekmeye başladım ama benimki senin bahsettiğinden de biraz fazla bi ağrıydı. Aşağı doğru baskı hissediyordum ve ağrıyla beraber acı da yaşıyordum genellikle hareket ederken senin de dediğin gibi ama bazen hareket etmediğim halde olmaya başladı. En son doktorumu aradım hafta sonu olduğu için acile falan gitmek zorunda kaldım. Nstye bağladılar muayeneler sonrasında düzenli kasılma falan çıktı. Serum takıp ciğer geliştirici iğne vurdular miniğim için. Tabii bunlar hep önlem amaçlı. Pazartesi kendi doktoruma gittim hemen. Endişelendirmek istemem çünkü Doktorum gittiğimde dedi ki hiç bişey olmasa bile bu ağrılar olabiliyormuş ama kişiden kişiye çok değişiklik gösteriyormuş. Bu durumda en iyisi gidip doktoruna şikayetini söylemen muayeneni yapar bide idrar testi isteyebilir enfeksiyon var mı diye çünkü enfeksiyon da bu tip ağrılar yapıyormuş. Endişelenme içini rahat tut. Hiç bişey de olmayabilir biz şu an 31. Haftamızdayız gayette iyiyiz çok şükür 🙏🏻
Denizannesi Demir benimde ayni canim bnde 23. Haftadaym bir haftadir cekiyorum cok korktum idrar testi falan yapildi temiz cikti olabilir ilk hamileliklerde erken baslaya bilir rahim buyuyo baski yapiyo dedi doktorum ama canimi cok yakiyo geceleri donemiyorm 🙁
Ozlemr Demir bende 30+4 üm bugün. 26. Haftadan beri ufak ufak başladı git gide artıyor çok çatı ağrım var benim de çok rahatsız edici birşeymiş bu 😰
sltz Demir bende 20.haftadayim tipki anlattigin gibi cok agri var bende de.ozellikle yürürken merdiven cikarken baya siddetli agriyor.sanki kemiklerim birbirinden ayriliyor.ne dedi doktorun? benim kontrolüme 10gun var daha endiseleniyorum biraz
Drottin Benn ben maalesef hamileligimin başından beri yaşıyorum pelvik kemiğim ağrıyor gece dönerken bile hissediyorum alıştım artık 25. Haftamdayim doktorum magnezyum verdi
Demir Drottin Magnezyum aklıma geldi acaba oraya ağrı yapar mı ki bu eksiklik bilemedim.Normal olduğunu bilsem sorun değil.Kontrolüme daha 2 hafta var onun için sorayım dedim.
Demir esenguler Hadi ya,Allah korusun zaten ondan endişelendiğim için sormak istedim.Kontrolüme 2 hafta var onun için sorayım dedim.Enfeksiyonumda var zaten.İnşallah normaldir😔Sizde neredeyse sonuna gelmişsiniz maşallah,Allah bağışlasın🤗
Demir Denizannesi Bunu duyduğuma sevindim canım,inşallah benim doktorumda normal der bir sorun yoktur.Zaten normal olduğunu bilsem dayanırım sorun değil,zaten başından beri bel,sırt ağrısıda yaşıyorum biraz yorulsam bile.Kaslarım güçsüz sanırım😣
esenguler Demir An canım çok sağol Allah hepimize sağ Salim bağışlasın yavrularımızı 🙏🏻 Dediğim gibi korkma ama dikkatli olmanda fayda var. Çok geçmiş olsunn. 😇
Denizannesi Demir stres yapma canm doktorunla konus en kisa zamanda endiseleniyo insan hakli olarak insallah saglikla aliriz bebeklerimizi kucagimiza
Drottin Benim tüm testler yapıldı sorun yok işte kişiden kişiye değişebilir dedi doktor ve bana da aynı şeyi söyledi rahim büyüyor ağrı olması normal ve ben nerdeyse 16. Haftadan beri çekiyorum bu aralar daha da arttı
Demir Drottin Tam tüylenmenin olduğu yer derken🤔Ay nasıl anlatılır orası bilemedim ki.İç baldırların yukarıya doğru olan kısmı diyelim
Demir Busranrunal O bende de oluyordu,mantar yapabiliyor o batmayı.Doktorum çok önemsemedi hamilelikte olabilir dedi fitil verdi.Çatı dediğimiz yer hani doğuma yakın doktor muayne ediyor ya normal doğuma uygun mu diye.Tam iki bacak aran kasık bölgen gibi diyim.Anlatabildim mi bilmiyorum🙃
Busranrunal Demir anladım tesk ederim 😍 mantardan bende şüphelendim akıntım filan vardı dr a soyleyim o zaman
Demir Ozlemr E siz artık neredeyse sona gelmişsiniz maşallah,ben daha 20 haftalığım🤦🏻♀️Doğuma yakın normalmiş.Bakalım randevuma 1 hafta kaldı sonunda sorucam ne diyecek doktorum.Hamilelik=saçma saçma yerlerin ağrıması😅