gozdeee-1 Tetenoz aşısı mecburi mi acaba durumlardan dolayı dışarı çıkmak istemiyorum o yüzden gidemiyorumm
Mervemm gozdeee-1 benim fikrim degil canim doktorum bana yaptırma demişti. Ilkini yaptırdım ikinci yaptırmadım. Doktoruna danus istersen
Liliz gozdeee-1 canım banada doktorum yaptırmam gerektıgını dogum esnasında bu asının bızı korudugunu soyledı sen yınede kendı doktorunada bir danış. Bende henuz yaptırmadım korkudan cıkamadıgım ıcın ama yaptıracagım kısmetse
Eceklc Benim doktorumda kesinlikle yaptırmam gerektiğini söyledi sezaryen olursamve ya normal doğumda da dikim gerekiyormuş igneden aletlerden mikrop geçmemesi için ben 2 sinide yaptırdım Ağırlığı oldu geçen hafta yaptırdım
minikinannesi_ Mecburi değil sağlık ocağında olunuyor zaten eğer istemezseniz de imzanızı alıyorlar, hemen hemen çoğu doktor öneriyor