BerenDeren06 Bu günlerde beştepeye giden varmı kızlar ben arıyorum acmıyolar ve mhrs de randevu yok neden acaba bilginiz varmı hic gittiniz mi bu zamanlarda?
Beybitommm Merhaba, ben geçtiğimiz pazar günü pazartesi için randevu aldım ve kontrole gittim bir sıkıntı yoktu o zaman ama.
BerenDeren06 Beybitommm mhrsden mi randevu alıp gitmistiniz peki size bilgi verdiler mi yani tekrar gelebilirsiniz dediler mi
Beybitommm BerenDeren06 Az önce mhrs den baktım da gebe polikliniklerine randevu görünmüyor, sanırım bir değişiklik oldu. 🤷♀️
Beybitommm Evet mhrs den aldım, detaylı ultrason için 15 Nisan a adımı yazdırmıştım, ön randevu gibi, ona gelin dedi doktor. Herhangi olumsuz bir şey söylememişlerdi.
BerenDeren06 cokkasmabeabi ben mhrs den ona da baktım evet sehir hastanesine de yok ama acilden gitsek simdi bizi hic Bi hastane almayacak mı ben onu anlamadım
Deno cokkasmabeabi şehir hastanesini aradım mhrs de randevular kapalı ancak poliklinikler açık gelip burdan fiş alıp muayene olabilirsiniz dedi
Beybitommm BerenDeren06 Valla anlamadım, zaten son gittiğimde virüsten dolayı mıdır bilmiyorum iyice panik gibiydi çalışanlar, doktolar, ilgi yoktu iyice kötü olmuş.
cokkasmabeabi Beybitommm ben sanatoryuma Hastanesi’ne gitmiştim yakın diye. O sıra bakmıştım vardı şimdi ben de bakıyorum yok. Gebe poliklinigi olmasi lazım aslında.
BerenDeren06 Beybitommm Allahım sonumuzu hayır etsin.. Simdi ben muayeneye gitsem Bi de azarlarlar niye geldin diye sanki keyfimden gidecem kontrolleri aksatmak da istemiyorum
Beybitommm BerenDeren06 Amin, tabi hem kontrol hem de merak ediyor insan iyi mi değil mi bebişler. 2 li taramaydı 3 lü taramaydı bence önemli şeyler için gidiyoruz zaten.
cokkasmabeabi Beybitommm hareketlerini hissedene kadar öyle olur sonra insan rahatlıyor, tabi o zamana kadar gebeliğin yarısı geçmiş oluyor 😂
BerenDeren06 Beybitommm yok taramalarımı atlattım ama taramalar icin giden Bi cok gebe var sanki keyfimizden gidiyomusuz gibi Bi de azarlamaları yokmu
Beybitommm cokkasmabeabi Evet ya garip bir duygu hep aklın onda nasıl olduğunu bilmek istiyor insan hep. ☺️
cokkasmabeabi Deno bilmiyorum ya Beştepe Sami Ulus ya şehir Hastanesi’ne gitmek istiyorum zaten uzakta oturuyorum ilk gebelikte de doktor sorunu çok yaşayıp özelde doğum yapmıştım şimdi de kafam çok karışık valla eşimi ikna etsem evde doğum yapacak moddayim 😂