Sultangonul ben kullandım cnm lierac kullandm 12. Haftadan beri 24. Ten sonra hindistan cevizi falanda sürdüm ama 28 de olanlar oldu ve şuan günde 3-5 kere farklı farklı yağlamama rağmen devam ediyor, genetik diyorlardı da pek inanmıyordm, ama olacaksa önüne pek geçilemiyor. Yafa her vücuda her krem olmuyor onu keşfedebilmek lazım bana lierac kantaron yağğı ve hindistancevizi yağı yaramadı.