Zennur çatı muayenesinde biraz canım yandı doktora sordum hatta canım yandı normal mi diye o da e tabiki kime yapsam canı yanar dedi ama öyle aman aman bi şey değil hemen bitiyo zaten. Bi kere de alttan muayene olmuştum jel sürüyo zaten kendinizi kasmazsanız o da çok acımaz. Biraz acı oluyo tabiki ama dediğim gibi anlık bi şey