Elifaydogan06 basur hamileliğimden önce çok yaşadım, sıcak suya otur vakit buldukça . Bide kabızlık için duphalac diye bi şurup var hamileler kullanabiliyor diye biliyorum bitkisel bi şurup. ama emin değilim doktoruna sor öyle kullan o şurupta çok iyi geliyor