Bugün daha sezeryan oldum şuan hastaneden yazıyorum bebeğimi ilk bana verdikten sonra nefesi farklı geldi sonra anne karnında enfeksiyon kapmış çiğerlerine o yüzden öyle nefes alıyormuş , küvez de şuanda antibiyotik tedavisine başlandı , dua istiyorum sizden ve benim gibi olan anneler var mı ?