(Arkadaşlar ilk gebeligimde 6 haftalıkken düşük yaşadım… şuan ikinci gebeliğim)
Bugün doktora gittim ikinci kontrolüme, 8+6 haftalık ve herşey normal dedi…(üç hafta önce gittiğimde de ilk kalp atışını duymuştum ,bugün de herşey normal dedi) eve geldim wc gittim afedersiniz ama idrarımı yaptıktan sonra peçeteyle sildim ve çok hafif pembemsi bir kan gördüm zeytin çekirdeği büyüklüğünde ..ister istemez çok korktum..herhangi bir ağrım sancım yok şuana kadar sadece kasık ağrılarım oluyor o da normalmiş hamileliğin ilk dönemlerinde… az once yine wc gittim ve kanama yoktu kahverengi küçük bir leke sildim devamı gelmedi…ara sıra kasıklarımda ağrılar oluyor kramp şeklinde ama sürekli değil… (ve bildiğim kadarıyla “devir teslim kanaması” diye bir şey de varmış 6-8 haftalar arası olabiliyormuş) bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirler mı lütfen? Çok tecrübesizim ve korkuyorum….inş devam etmez 😔🙏🏻