Arkadaşlar İzmir çiğli bölge merhaba de doğum yapmış veya yapacak olan varmı? Benim doktorum ameliyat günü vericekti 10nyada 13 Nisan gibi alırız bebeği dedi. Dün orda randevum vardı iptal edilmiş 4 gün önce msj geldi korona lı hasta çok diyorlar 2 ve 3 kat karantina dayamış 2. Kat kadın doğum bende bucaya gittim 3. Sezeryan olduğu için kabul etmedi 3 tanede özele sordum oda takip etmediği için yapamazmış tepeciğe gittim orasıda çok pis hiç olmak istemiyorum
..