bsr2 az önce bebeğimin göbek bağı düştü fakat görüntü bu şekilde yarın hastaneden numarasını doktora ulaşıcam telefonla şuan acilede götüremiyoruz bilgisi olan var mı normal mi
89Kbr Göbek fıtığına benzettim ben.. ağlayan bi bebek mi acaba? eğer öyleyse eczane ya da medikallerde göbek fıtığı için bandaj satılıyor onu takabilirsiniz,geçecektir..
DenizEliz bsr2 doktora götürün bazen bu tip şeylerde kurtçuk felan olabiliyor bi doktor görsün biz ne desek yalan olur valla ya
Wonderanne bsr2 bana extra bir sorun var gibi görünmedi ama içiniz rahat etsin bir doktora götürün yarına kadar da temiz tutmaya çalışın batikon sürülmüş gazlı bezle kapatabilirsin
bsr2 DenizEliz doktora şuan ulaşma imkanım yok yarın iletişime geçicem ama yarına kadar ne yapıcam bilmiyorum
mls123 bsr2 cok aglayan bir bebekse benim kiziminkide biraz dışına cikmisti ayrica hic bisey surmedim 3 gunde duamuatu gobegi birsey surmek gec dusmesine sebep oluyor
Ebe4343 bsr2 fıtık göbek düşünce ilk böyle oluyor sonra normale dönüyor bez göbeğin altında kalsın baticon ile etrafındaki kızarık yere günde bir kere silerseniz yeterli olur sürtünmeye bağlı oldu gibi duruyor yoksa göbeğin düştüğü yerle alakalı sorun yok geçmiş olsun