Nurcik7005 Merhaba Sevgili Anne adayları Adana şehir hastanesinde doğum yapmak istiyordum orada tedavi gördüm gayet memnundum ama şimdi özel hastanede yapmayı düşünüyorum var mı Adana Şehir hastanesinde doğum yapan
Hnfth Nurcik7005 mrb doğum yaptinz mi bn orada doğum yaptım mecburi sezeryan bir hafta kala gittim gün aldım çok memnundum her şeyden
irembozcalar Adananın neresinde oturuyosunuz? Bende şehir hastanesi iyiyse orda doğum yapmayı planlıyodum