Derya53 gecici bi süreç 3 ayınız kalmış sonra içersiniz böyle avutun kendinizi. Evet bırakmak çok zor kendimden bilmiyorum asla ahkam kesmiyorum. Zararı olur mu diye düşünmeyin belki olur belki olmaz ama o riski almaya değer mi sonradan vicdan azabı çekmeye değer mi