merhabalar. öncelikle tüp bebek tedavisi ile 2. denememde hamile kaldım suan 6. haftaydayım. doktorum kan sulandırıcı iğne verdi onu kullanıyorum 12. haftada bırakacagız dedi şimdi merak ettiğim bi soruyu sizlere sormak istiyorum 12. hafta bittiginde kandaki pıhtılasma olup olmadıgını nasıl bılecegız tahlillerde bu cıkarmı? inanın bilmediğim için sizlere danısmak istedim tesekkür ederim💕💜