Kızlar 38. Haftadayım bugün kontrolüm vardı. İlk defa çatı muayenesi yapıldı. Çok korktuğum birşeydi ama gereksizmiş. İlişkiye girerken nasılsa öyleydi ya da ultrason cihazı girerken hafif bi rahatsızlık oluyor ya onun gibi. Eğer korkanlar varsa aranızda söylemek istedim. Bütün gece taktım kafama sabah heyecandan erkenden uyandım ama kısacık bi muayene kendinizi sıkmassanız kolay.