Esraminnak Kızlar merhaba 30+4 günlük hamileyim 2, 3 gündür alt tarafım çok acıyor. Yani agrı değil acı galiba bu ismini bulamıyorum. Normalmi sizce
iclal-46 Esraminnak normal canım hele de kız çocuksa alt tarafda ağrı daha fazla oluyo özellikle de son haftalarda canını çok fazla yakabiliyo 😐
MinikTavsanim Esraminnak valla ben 20 haftalık gebeyim bende erken başladı sanırım çatı ağrısı hareket edemiyorum yürüyemiyorum napacam bilmiyorum sen doktoruna sordun mu hiç