5+2de oldu bemim 4.günüm bugün ve hala devam ediyo lekeler muayeneye de gitmedim daha cumartesi gitcem doktorumla telefonda görüşüyoruz normal 10 hastamızın 8inde görürüz stres yapma dedi kanama yoğun değilse yat dinlen dedi sürekli yatıyorum cumartesi nolcak tedirginliğiyle 😔