Benim ikinci hamileligim. İlk bebegimi 2 bucuk aylikken kalbi durdugu icin kaybettim. İkinci hamileligimde 18. Haftami bitiyorum. 2 hafta önce sirt ustu yattigimda hareketlerini gozumle gordum. Onun disinda normal zamanda hic hissetmiyorum. Haftaya kontrolum var ama birazda merak ettim normal mi acaba diye. Cevap veren her arkadasima tesekkur ederim. 🤗