Merhaba guzel anneler ve anne adayları 🤗 burda daha önce bi post açmıştım. Kasılmala bırlıkte sancı şart mı diye ? Değilmiş 😅sizinde haberiniz olsun. Bebeğim doğumdan 2 gün önce düzenli şekilde kasılma oluyordu ana sancı hissetmiyordum. 29 mart gecesi saat 2 suları benım hafıf sancılarım başladı. Saat 5 e kadar evde bekledım ama 3 dk bir geliyordu o yuzden kayseri şehir hastanesine gectık.Muayene sonrası 2 cm acıklık ve nstde duzenli sancım vardı. Yatısımı verdıler🤗 06.15 te 2 cm acılmam vardı.Saat 09.00 da bakıldıgında yıne 2-3 cm dedıler. Sunı sancı verdıklerını düşünüyorum çünkü serumdan sonra sancılarm arttı ve sıklastı.Bol bol yürüyüş ve hareketle acılmam hızlı ilerlemiş. Hiç bağırmadım sancı çekiş sırasında ama bağıranlar yüzünden strese girmiş bebeğim 😞 bol bol dua edıp, kızımla konuştum 😍en son dayanılmayacak duruma geldığımde suyumu patlattılar daha sobra ıkınmaya basla dedıler yarım saat içindede doğumhaneye alındım. Tek bağırdığım zaman kesi atılırkendi oda psikolojik sanırım çünkü gördüm makası ve korktum. Ikınma kısmı benım için kolaydı sancı geldiği an derın nefes ve ıkınabildiğin kadar ıkın, nefessiz kaldıgımda yarım nefes alıp ıkınmaya devam ettım. Doğum kolaydı ama benım için dikiş kısmı ve karnıma bastıkları kısım zordu 😕 dikişi hissetmiyorsunuz ama ben paniği o sıra yaptım. Bacaklarım çok titrediği için korktum ve ebeye cok zorluk çıkarttım😕 Ama oradaki ebelerden Allah razı olsun 🤲🏻 Siz karşınızdakine nasılsanız sizede öyle oluyorlar emin olun 🤗 Şirin ebe ve diğer ebeler o kadar motive ettiler ki o sancı arasında bile gülüyordu. Doğuma gülerek girdim. Bu arada kayseri şehir hastanesındeki gebe okuluna gıtmiştim ve emin olun dedıklerı herseyden yararlandım. Mahiye ebe oradaki eğitmende sonradan ziyaretime geldi, tebrik etti kayseride yaşayan varsa gitmenizi tavsiye ederim. Şuan kızım kucağımda uyuyor, rabbim her isteyenin kucagını boş koymasın 🤲🏻 Doğum yapacak olanlara tavsiyem bol dua sabır ve güzel günleri düşünün, çünkü emin olun bütün acılara değiyor ❤️