Ben özele gidiyorum anlaşması olmadığı İçin ücretliydi sonra gittim devlet hastanesine rica ettim bi doktora tamam yapalım dedi tahlil yaptı eşimin kan grubu kartını istedi sorun çıkarmadan yaptı hiç bir ücrette ödemedim sende şansını devlette dene diycem ama virüs dolayısıyla ne yaparsın bilmem