Selam arkadaşlar 👯 yeni üyeyim iki kayıbım var kalp durmasından kan pıhtılaşması çıktı iki yıllık evliyim gebe kalmaya calışyorum 8aydır polikistik çıktı 2aydır adet olamıyorum en son ocakda oldum şimdi turnosal yazmıştı doktorum şubatta sonrada klomen içmemiştim ama hala olmadım adet bugun başladım adet olmayı bekliyorum varmı tavsiyeleriniz? Ve bu şekilde hamile kalan 😒