minyonanne Gebelik düşünüp regl için 11 nisan i bekleyenler hatta nisan ayını bekleyenler hadi bu postta toplanalım sonuçları paylaşalım🙂💜 Hepimiz için hayırlısı 🤲
sdnrkya minyonanne benim 1 Nisan ama iki gün önce test yaptım negatifti rabbim isteyen herkese nasip etsin
gunesveguney minyonanne bende 5 nisanı bekliyorum dünden beri lekelenme var ama sökülmesi hala inşallah yerleşme kanamasıdır ♥️ Rabbim bizlere de nasip etsin
Tugce1803 minyonanne 4-6 Nisan arası adet günüm bugün test yaptım yumurtlamamın 12.günü benimde negatif
minyonanne Kızlarr bazı arkadaşlar 1 haftadan fazla kala test yapmış üzülmeyin her şeyin hayırlısı ama benden tavsiye adetin gecikmesini bekleyin hem bu durum strese sokmaz hem sonu güzel biter. Unutmayın stres gebelik şansını düşürür💜
Zdgnsym93 minyonanne benimde bat 9 nisan bakalım inşallah bu kez güzel bir haber alırım alırız hepimiz 😍
Esenburhan123 minyonanne benimde yarın adet günüm kan vericem 2 gün önce test yaptım negatifti amaa hala umut var bence 😅
__birafitap__ minyonanne benim yarın adet günüm belirti yok ama garip bi şekilde adet belirtim de yok😂 zaten beklemiyorum tedaviye baslicam şu virüs bitince
Sumeyra97 minyonanne benim 11 nisan 😊 beklemedeyimmm 😄 letu ile 2 tane catlayan yumurtam vardı 😄 nasip artiik bakalim
Hayal11 Sumeyra97 benimde adetim 11 nisan canım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻3 yumurtam vardı 22 mm 11 gün önce çatlatma iğnesi oldum 11 gün geçti ama test yapmıyorum bekliyorum hayırlısı olsun canım
Haticeakks Valla kızlar Allah hepinizin gonlune göre versin ama bu virüs belası varken ben olsam çocuk dusunmezdim hastaneye bile gidemeyezsiniz belki korkudan ben doğum yapicam kara kara düşünüyorum nasıl olacak diye