Asiper canım valla bende 6+3 üm dün doktor kese var bebek yok dedı 1 hafta yat klkma dedı 1 hafta sonra gel takıp edıcez dedı yıne bos olursa kürtaj dedı korkup cok ağldm bnde ama herkes daha erkn normal bu haftalarda dedıler kese ılk görünür bebek sonra dedıler ınsallh öyledır bnde cok korkuyorm evde tekm esım karantınaya aldılar ıl dısından gldık dıye aıleler uzakta 😒 hayırlısı olsun ıns