Esra60 Saçımı boyamıyorum tek tük beyazlarım var ama kimyasal çocuğa zararlı diye boyamıyorum. Ama bitkisel boya varmış bilginiz var mı ?
Songulkls27 Esra60 o bitkisel dedikleri boyaları içinde de bir ton kimyasal madde var. İçine bir damla Hindistan cevizi yağı koyup adına da bitkisel diyorlar o yüzden boyatmak sakıncalı olabilir bende beyazı çok olan biriyim genetik ama boyamıyorum