Sry canım dun aynısı bende de oldu kahverengi olarak geldi lekelenme doktra gıttım sancım da vardı serum verdi bana da sordu agır bısey mı kaldırdın birliktelik oldu mu dye ama bende hıc bısey yapmadım bebegin başı rahmine baskı yaptıgı ıcın olmus dedı bana progestan verdi birde bu arada 33 haftalıgım bende