Arkadaşlar 28 Mart cumartesi günü 31+1 de doğumum oldu bebeğim küvezde solunum sıkıntısı var akciğeri bi anda balon gibi sönmüş ağızdan ve meme ucunun altından tüp takarak müdahale edilmiş şuan durumu iyi dedi ama tüpler duruyo yakın takip ediliyo göremiyorum bi doğum anında az bişey gördüğüm virüsten dolayı hiç bir şekilde göstermiyolar durumu benim gibi olupta bebeği kaç gün küvezde kaldı kucağına ne zaman aldı ne sıkıntılar yaşadı süreç nasıldı yaşayanlar varmı