Ceydadmn Kızlar selam Bu hftalarda durumlarınız nasıl?? Ben yürürken ayağa kalkarken bile kasık karın altı ağrısından bayılcak gibi oluyorum sizde de öylemii😞😞😞😞
nurkara Ceydadmn slm canim, bende de oluyor o ağrı, ama genellikle dinleniyorum fazla dolasmiyorum ayakta, dolasincada bacaklarima baskı yapıyor.. sanırım artık bebisimiz kilo aldığından kaynaklanıyor olabilir 😊🤔
Aysealty Ceydadmn bugün 35+0☺Egilip kalkarken karnım kasılıyor gibi oluyor benimde birde ödem oldu heralde biraz ayaklarım falan şişti.geceleri saat bası uyanıyorum ne tarafa yatsam uyusuyor sanki😅
hjertemami Ceydadmn 33+5 haftalık olduk bizde 😊 Bebek Doğum pozisyonu almış bu hafta. Alttan hep baskı var bende de... sabahları uyanırken de alt karın kısmım ağrıyarak kalkıyorum nedenini bilmiyorum 🤷🏻♀️ bir de evde çok hareketliyim. Çok fazla kaşık ağrısı yaşamıyorum. Egzersiz iyi geliyor sanırım 😊
Gulsum94 Ceydadmn benimde bel ağrım ve Çatı ağrım oluyor ufacık birşeyde nefes alış verişim zorlaşıyor yürüyüş yapıyorum ama belime öyle bir ağrı giriyor ki bir anda ayağımın üzerine basamıyorum
Aynurgul Ceydadmn Selam 🤚 bende fazla yürüyüş yapınca karın alt kısmı ağrı yapıyor bide uzun süre ayakta işlenince 🤭